Метою уроку було створити умови мотивованого практичного застосування знань, навичок та вмінь, дати учням можливість побачити результати своєї праці і отримати від неї радість і задоволення та зацікавити учнів вивченням предметів, зробити урок цікавим, захоплюючим. Проводили: викладач математики Антосюк О.В. та викладач візажної справи Бадрак О.О. з групою 1815
Дуже цікава вистава, вічні питання взаємовідносин старшого і молодшого покоління. Повсякденні проблеми, коли перетинаються поняття «мій» і «не мій». Вистава насичена яскравими діалогами, достовірні звичаї, народні обряди, побутом героїв. Соковитий народним характером. Неможливо не сміятися, спостерігаючи за постійними сварками Кайдашів.
І тому сьогоднi актуальною стає проблема навчити учнiв мислити, розв’язувати задачi не лише стандартнi, а й такi що вимагають певної незалежностi мислення, творчих пошукiв оригiнальностi, винахiдливостi. Сьгодні у навчальному закладі під час тижня математики пройшов конкурс для учнів I курсу «Логічний лабіринт» Учні показали логічне та нестандартне мислення, кмітливість, пам’ять та гарні результати!
Блез Паскаль Кожний учитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання. У ДНЗ “ОПЛСП ПНПУ імені К.Д. Ушинського” згідно плану розпочався тиждень математики. 20.11.2017 – Відкриття тижня. * Виставка учнівських робіт : геометричні фігури, плакати та реферати * Опитування в гугл формі «Геометрія праворуч і ліворуч» * Перегляд фільму «X+Y» режисер Морган Метьюз (Веикобританія 2014) (для учнів гуртожитку у вечірньому кінозалі)